Od wielu lat specjalizujemy się m.in. w organizacji konferencji , kongresów i szkoleń, koordynując i realizując wszystkie aspekty tych projektów.
Zapewniamy doradztwo przy wyborze miejsca i terminu, sporządzenie budżetu, zarządzanie projektem, wynajem sal konferencyjnych, noclegi dla uczestników i gości, catering, usługi transportowe, profesjonalną obsługę techniczną w zakresie nagłośnienia i oświetlenia, przygotowanie sceny, podestu i mebli.
Do naszych zadań należy również identyfikacja wizualna wydarzenia, reportaż fotograficzny, wynajem hostess, tłumaczenia, obsługa sekretariatu konferencji – listy obecności, kolportaż materiałów.
Chętnie zajmiemy się obsługą Gości VIP, organizacją czasu wolnego dla osób towarzyszących, jak również organizacją imprez dodatkowych (np. gry miejskie, programy artystyczne).
Wychodząc naprzeciw dzisiejszym potrzebom organizujemy również spotkania hybrydowe, on-line z wykorzystaniem profesjonalnego studio.
Z bardzo dużym zaangażowaniem podchodzimy do wszystkich postawionych nam zadań. Żaden z projektów nie jest dla nas zbyt duży, ani zbyt mały. Wszystkich Klientów traktujemy indywidualnie i każdą ofertę przygotowujemy zgodnie z ich oczekiwaniami i możliwościami. Jesteśmy z Państwem na każdym etapie przygotowań i realizacji. Opieka naszego event managera to gwarancja przygotowania i realizacji imprez na najwyższym poziomie. Możemy się pochwalić dużym doświadczeniem nie tylko w kwestii przygotowania konferencji i kongresów, ale również w organizowaniu innych rodzajów eventów – zjazdów, spotkań edukacyjnych, prezentacji nowych produktów, promocji marek.